tirsdag 4. juni 2013

Juni

Vi har kommet til årets første sommermåned, og nå har vi lov både til å håpe på og forvente sommer. Det gjelder uansett hvor vi bor i landet.

Det beste med juni er at sommeren fortsatt er ny. Det ligger forhåpentligvis mange late, varme sommerdager foran oss. De fleste jobber eller går på skole det meste av måneden, men det er likevel fullt mulig å kose seg med sommervær og sommeraktiviteter. Juni er tid for strand- og badeliv, grilling, is, jordbær, solbrun hud og en natur som viser seg fram med flotte farger og godlukt.

For oss som er så heldige at vi er ledere i korps, så betyr juni ofte sommertur med korpset. Hvis noen skulle være i tvil, så er det noe av det morsomste som finnes!

En ting som jeg også gleder meg over i juni er solsnu like før sankthans. Jeg tror ikke jeg deler den gleden med så mange, men jeg liker så godt mørke, varme sommerkvelder. Når sola snur er fortsatt det meste av sommeren ubrukt, samtidig så merker jeg at det blir mørkere om kvelden og jeg kan å begynne så smått å glede meg til den årstiden som er min aller største favoritt. Men før den kommer er det mange sommerdager som skal nytes til fulle!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!