torsdag 9. januar 2014

Jubileum

I dag er det et år siden jeg trådte inn i bloggernes rekker. De siste tolv månedene har jeg synset og betraktet og delt det med de som har funnet fram til bloggen min. Jeg er ikke heeeelt på topplista ennå, men det regner jeg med ordner seg etter hvert.

Det morsomme er at det har vært et jevnt sig av folk som har stukket innom - koselig!

Foreløpig føler jeg meg ikke ferdigblogget, så det er bare å følge med. Det kommer nok flere betraktninger om livet og alt det har å by på. Det kommer fortsatt til å være lite outfits, hår og sminke her, det må dere nok finne andre steder! I stedet vil dere få noen passe godt gjennomtenkte innlegg når det er noe som virkelig engasjerer meg, eller noen ordentlig godt gjennomtenkte innlegg når det er noe jeg funderer over.

Jeg koser meg fortsatt veldig med å bli kvitt litt skrivekløe, og så håper jeg at dere vil kose dere med å lese det jeg skriver.

2 kommentarer:

  1. Hei. Fant bloggen din idag og syns det er flott å finne en blogg med ett syn på saker og ting som passer med mitt:) Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det er veldig moro å få en sånn tilbakemelding! :-)

      Slett

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!